Cercetare de marketing
Serviciul de cercetare de marketing constă într-o analiză comprehensivă a domeniului afacerii dvs., a companiei și a mediului său, cu scopul de a identifica strategii eficiente de promovare și creștere.
Este recomandat să se efectueze periodic o astfel de cercetare pentru orice afacere, în special în etapele cheie de dezvoltare: intrarea pe piață, lansarea unui nou produs sau serviciu, rebrandingul, extinderea prezenței teritoriale sau determinarea poziționării.
În decursul unei luni, vă oferim rezultatele a peste opt etape de analiză profundă, împreună cu un plan de promovare și un buget.

Etapele
După primirea cererii, vă trimitem un chestionar pentru completare. Acesta este necesar pentru înțelegerea obiectivului și obținerea informațiilor cheie despre compania dvs. și accesul temporar la conturile dvs. de publicitate.
După primirea chestionarului, începem cercetarea. În decurs de patru săptămâni de lucru, comunicăm strâns cu dvs. și cu specialiștii dvs. pentru a obține cele mai precise rezultate.
La sfârșitul celor patru săptămâni, vă invităm pe dvs. și pe specialiștii dvs. de marketing la o prezentare a cercetării. Vă recomandăm să nu aveți alte întâlniri importante în acea zi, deoarece discuția este voluminoasă și poate dura câteva ore. De partea noastră, ne străduim să vă prezentăm în mod succint principalele rezultate.
După discuție, facem ajustări la cercetare (dacă este cazul) și vă trimitem prezentarea cercetării în format PDF.
Ce include cercetarea de marketing
Evaluarea strategiilor actuale de marketing, tactici și canalele de comunicare ale companiei dvs. Studierea surselor de atragere a clienților și a feedback-ului pentru optimizarea eforturilor de marketing.
Studiul audienței țintă, a nevoilor, preferințelor și comportamentului său. Segmentarea corectă a publicului țintă în funcție de rezultatele analizei companiei.
Studierea strategiilor și tacticii de marketing ale principalilor competitori pentru identificarea punctelor lor forte și slabe.
Evaluarea portofoliului de servicii, a corespondenței acestuia cu nevoile pieței și a propunerilor pentru extinderea acestuia.
Identificarea tuturor canalelor posibile și evidențierea celor mai eficiente canale de comunicare și vânzare pentru compania dvs.
Realizarea unor apeluri către clienții care au făcut achiziții de la companie și cei care nu au ajuns la aceasta
Dezvoltarea unui model de entonel de vânzări pentru optimizarea conversiilor și îmbunătățirea interacțiunii cu clienții
Dezvoltarea de acțiuni, campanii publicitare, conținut și acțiuni specifice într-un anumit interval de timp. Distribuirea bugetului pentru implementarea strategiilor de marketing
Oferirea de recomandări valoroase și concluzii bazate pe cercetarea efectuată pentru optimizarea eforturilor de marketing ale companiei dvs.
“Cercetare de marketing”
Pretul: | 4 500 euro |
1 oraș | |
5 concurenți | |
1 PV(puncte de vânzare) - Client | |
Plan de promovare | 6 luni |
Prețul: | 5 850 euro |
1 oraș | |
5 concurenți | |
2-3 PV(puncte de vânzare) - Client | |
Plan de promovare | 12 luni |
Prețul: | 8 900 euro |
1-3 orașe | |
7 concurenți | |
4-6 PV(puncte de vânzare) - Client | |
Plan de promovare: Supravegherea autorului: |
12 luni 1 lună |
Prețul: | în dependență de tipul serviciului ales |
Oferim soluții personalizate pentru necesitățile dvs. Aceasta ar putea fi o măsurare separată CJM sau CSI/NPS, de exemplu.Vom oferi cea mai bună ofertă de preț conform cerințelor dvs. | |
Avem experiență în cercetarea piețelor americane și europene. Vom lua în considerare cererile de cercetare din afara Republicii Moldova |